?

Log in

No account? Create an account
LiveJournal for ethereal_kisses.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 17 entries.

Tuesday, December 6th, 2005

Subject:All in a day....
Time:4:54 pm.
Mood: indifferent.
I guess I'm coming home. There's nothing left for me here. I've thrown it all away. Or I've been thrown away. Depends on how you look at it, I suppose. I'm spent, I'm exhausted, I'm burnt. That is all.
Comments: Read 11 orAdd Your Own.

Saturday, December 3rd, 2005

Subject:Wow.
Time:3:48 pm.
Mood:Burnt out.
So, I got laid off yesterday. Scott and I are broken up. Gretchen is a hussy and needs to choke. Everybody sucks. I nailed a guy that we call "kid" when Scott was out of town and I get a song written about me and my friend, Jessica. That should be cool. I'm pissed off, everything's falling apart. I don't feel like being here and alive anymore. I know..."Suck it up, whining bitch" you all say. Fuck you.
Comments: Add Your Own.

Saturday, August 27th, 2005

Subject:*Sigh...Happy Sigh*
Time:4:13 pm.
Mood: optimistic.
Well...first there's the sigh of relief, though with a hint of disappointment. I had a miscarriage. Go figure. It's better that way. Then there's the sigh of frustration...regarding a red haired girl, and a chick named Jamie. But now I'm happy. I've been to hell and back since the last entry, but for the last week or two, everything's changed. I practically live with Scott. I think Jackie's mildly upset with me. I can't help it, I go to hang out, and I end up crashing over there. We've been a secret for the last two-three months, but we're changing somehow. Not only does can we act like we know each other, but he'll actually hold my hand, hold me...and *GASP*...KISS ME IN PUBLIC. Whoodathunk. I didn't know if it was for real, or if it was the tequila. I blamed the tequila until I brought him lunch today. Apparently, he was less drunk than I assumed.

HOLY HELL. I got molested by a ginormous Indian. Gross me out, he's my friggin' cousin. He wants to marry me so that we can keep the bloodlines strong, and I'm just like "ew, gross." I tell him I'm interested only as a friend...ONLY. Besides, my heart is elsewhere. So he shows up at the bar to see who I'm seeing. I told Scott about my "molestation"...and not long after Dan showed up, both guys disappeared. I didn't think much of it until we (Jackie and I) asked Good Scott if Bad Scott left...So Good Scott says that he's out back. I'm STILL not thinking anything of it until Jackie says "What if he's out back with Big Dan?" OH SHIT...So, I'm hauling ass to the back door like NO other...and my jerk is just standing out there bullshitting with some friends. Gawd. Last night is a HUUUUUGELY ginormous story. Perhaps I'll tell you another day.

And I'm spent
Comments: Add Your Own.

Friday, July 29th, 2005

Subject:FUCK!
Time:3:56 pm.
Mood: scared.
Oh shit. We're all gonna die. Ok, no. Just me. Serious. I just did a home pregnancy test...yeah. Positive. What the hell is THAT? I'm not supposed to be pregnant. EVER. Really. Not without fertility pills. And I'm on birth control. Fucking bastards. I just told him. I think he's pissed. I'm pissed. I think I'm keeping it, if it really is the case. I'm pretty sure I am. I just want to flee the country. The last thing he needs is to deal with my lame ass for the next eighteen years. Argh. I'm livid. He doesn't have to be involved, though, I totally do get it. I always figured that if I ever actually got pregnant, I'd end up doing it on my own. It's just the way it works. Self-fulfilled prophecy? Perhaps. But does it matter? No.
K. Bye.
Comments: Add Your Own.

Saturday, July 23rd, 2005

Subject:He's just not that into you....
Time:2:36 pm.
Mood: pissed off.
Yeah, that book pisses me off. Since WHEN is there a fairy tale movie romance in real life. Especially in Happy Camp. And hardly ANY of the situations apply to me. Except for the fact that mostly we just cuddle. Hey, I'm not trippin'...I love cuddles. But sometimes I just wanna cuddle REALLY HARD. Know what I'm sayin'? I'm so confused, seriously. It's like "Ok, we should be friends" or some shit like that. Then he goes and gives me the "I love you" talk...which sucks. I feel like he pulled out all the stops he learned in his "How to Get a Blow Job 101" class. He leaves to go out of town, yeah, no biggie...but he's gone for 3 weeks. Talk about hard core withdrawals. He called several times a week, but it wasn't to talk to me. It was more like he was talking to me to humor me. He was calling because his roommate is sleeping with my roommate, and he's been at our house every night for the last month and a half. Maybe I'm just being bitter. I woke up in a seriously pissed off mood. Jackie's gramma called up at six A.M. to ask if either Jackie or I would slash some hag's tires. CRAZY. I'm just like "Sorry, Virgie, it's broad daylight out...no vandalism until nightfall. I'm going back to bed. Love you. Bye." I came up with a freaky realization. I fell head over heels in love. You know how I do it. But this time around, I wasn't freaking out about it. I didn't care if there was a relationship or not. I still don't. I mean, I DO care, but not that much. I'm not pushing it. All I wanted was to be around him. He makes me laugh. And he's so freakin' handsome. To me, anyways. But that's all. It makes my whole day just to see him, or talk to him. I didn't mean for it to happen. I'd rather I never did fall. I hate loving somebody. It's always so one sided for me. It's not like I can tell him. I was just supposed to be a fuck. That was all, my friends. It just got all complicated. He's probably very likely not for me. He is pretty damn close to the man of my dreams. The only difference between him and Dream Boy is that I'm Dream Boy's Dream Girl. I was trying to be cool about all of this, but I'm not cool. I'm a friggin' nerd. Fock. K - I'm done. Bye. Kiss, kiss.
Comments: Add Your Own.

Thursday, June 9th, 2005

Subject:Do you wanna eat, do you wanna sleep, do you wanna drown?
Time:2:35 pm.
Mood: irate.
FOCKIN' SHIT! I guess I'm stuck here for all eternity. Drama drama drama. It should totally choke. I met the possible man of my dreams. Haha, not really. He's a total lush. But I kinda dig him. Mom decided she might not want to rent her house out to us, so Jackie wants to kick me out...now that I'm of no use to her. Cunt. It really kind of frustrates me. She locked me out last night because I was hanging out with the Scotts. She was there too, but she left and never came back, I get home at 10-ish, and she locks me out. And I've been locked out all day. My flippin' cigarettes and money are locked in there too...lame! It's one of those days. Ick. Anyways, I hope you all are doing well. Love you so much.
Comments: Add Your Own.

Tuesday, April 5th, 2005

Time:4:43 pm.
Mood: restless.
You scored as Winter. You are WINTER. You're more introspective, thinking deeply, feeling deeply. You love nothing better than to enjoy one on one time with those who are important to you. You are cautious, and sometimes second guess yourself. Dreams, though you have them, are a luxury, because life is not a plaything.

</td>

Winter

80%

Fall

70%

Summer

45%

Spring

35%

What Season Are You?
created with QuizFarm.com



Yeah, so, I'm moving back to Fresno-ish. I'm renting my mom's old place...which she isn't moved out of yet. I'm kinda excited. Jackie's coming with me...of course. She bores me to death. Whatever. We already know what I think of that. Her baby bruised my nose last night. It was kinda funny. I feel like death today, it's all sunny. Yesterday it snowed for about an hour. That was cool. Wait, maybe it was two days ago. I have no idea, it's all the same day. Choke.
Comments: Read 6 orAdd Your Own.

Wednesday, March 23rd, 2005

Subject:Yeah, I'm a nerd
Time:3:35 pm.
Mood: mellow.



supersweetdaria got their Neopet at http://www.neopets.com







By the way, Martha, sorry, things come up unexpected. The world doesn't always revolve around you. I was going to say good bye...sorry I didn't. It's not like I'll never see you again. Fuck. Heh, love you baby.
Comments: Add Your Own.

Thursday, March 17th, 2005

Subject:Hello, lovelies.
Time:5:00 pm.
Mood: grumpy.
Well, well, well. News like no other? MMM, perhaps. So, I moved to Guam. No, really, to this middle of nowhere place called Happy Camp. Isn't that just the silliest name? I don't know. It's far. But I kinda like it. My roomie's a pain in the arse, I knew she would be. But what can you do? I thought NOTHING could be worse than my mom. Hahahah, boy was I mistaken. Oh well, I just avoide the girl like the plague. She's the kind of girl who can't just mind her own business. She's up in everybody's stuff causing problems. All her drama got my car broken into twice in the same week. So, I talked to my dad *yeah, I know...it's been seven years* and he was telling me about how the Indian tribe would help me get my own place. It really weirds me out. I kept forgetting that I was Indian...I guess since I forgot about talking to my poppa. I'm so glad he's finally cleaned up. His girlfriend's a real piece of work. I talked to her about three or four times, and she's always trying to get my dad to kick so and so's ass. You know, he's all tough and biker lookin' so you know, he can kick anybody's ass. Heh, it cracks me up. ANYways, I went to his place to say "hey" and whatever, and his trailer window is all bashed in and he comes out and his face is all bashed in. I swear that woman had better not talk to me for a while, or I'll break her tweeker ass in half. AND HER SON...tried to kill my dad with a crescent wrench...three times. So much drama for such a little town. It's burnin' me out.
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Sunday, October 17th, 2004

Subject:MAN, I am SUCH a freakin' loser.
Time:9:32 pm.
Mood: aggravated.
So, I'm house sitting for my grammie. I think she's gonna kill me TO DEATH! Her computer is Shot. To. Hell. It's infested with spyware and adware and a couple of trojan horse viruses that WON'T GO AWAY! Aye. I haven't a clue as to what I should do. I was supposed to call my cousin so he can help me. But it's so awkward. I never see him, haven't talked to him in months and months and months. Ick. What to do, what to do. I haven't slept in days. I'm frazzled beyond all reason. She gets home tomorrow night. If anybody here knows about any of that stuff, could I possibly get a little help. You'd be the most spectacular person in the universe for like two and a half weeks...how rad would THAT be?
Comments: Add Your Own.

Tuesday, August 24th, 2004

Subject:Well, well, well...it's been a while, no?
Time:2:07 pm.
Mood: infuriated.
Hello, darlings. HOW long has it been? Far too long, I suppose. Frankly, I didn't much miss this nonsense. BUT, a girl needs to vent, if I do say so myself...and I do. Sooooo, we're back to the typical boy problems that I'm so unbelievably prone to. There's this cat from L.A....sooo fucking gorgeous. He's smart, and funny to boot. Everything's fabulous, fabulous, fabulous. Fabulous? What's the problem, you ask? I'll tell you the problem. He calls me at midnight seventeen on Friday night...Saturday morning. He was in Seattle. How sweet, he was thinking of me while he was gone...right? WRONG. Fucker. So we're talking our typical talk. Then he asks " What if I met my dream girl while I was here?" I just say "Well, I'd be happy for you." Lying through my teeth, of course. THEN he asks, "What if I went over there to see you, but went for your sister?" OHHHHH, that caught me off guard, so I said "I'd think you were a disgusting perverted pig, but what ever floats your boat, perv-boy...good for you. Personally I don't think she'd go for you, she'd hate you for it." Then, of course, he's just kidding. And OF ALL THINGS this dick face could ask me...he asks me "OH, there's a cute girl over there, what should I say to her? What would work on you? Should I say anything?" AS IF I'M GONNA HELP HIM PICK UP CHICKS. Give me a fucking break. Ass hole. Then all of a sudden, he has to go...he'll call me back. Don't bother. Fifteen minutes later, he calls me, and he says "I want you to talk to my friend, Monica, she's from Fresno, too." Brilliant. Monica: "Like, oh my God. I'm from Fresno TOO. Like, do you live near Blackstone?" "Uhhh. No, actually, I live out in the mountains" "Are you KIDDING? I'm from MADERA" Like, shut up, oh my god...how cool is that *yawn* "So, ok, I'm gonna hand you back to your friend"...Then Ass boy hangs up on me. OK GET THIS...he emails me asking where we should meet up. Get the fuck out. LIKE I want to see him now...he might perv out and hit on my sister. I don't know if he was trying to make me jealous with all that BS, because it didn't work. I just got irritated, and I feel disgusting, and I DON'T want to see him EVER. I just beat the shit out of myself because he WOULDN'T hit on me. Sorry darling, I don't get jealous. I just don't work that way. Never have. And if he was trying to piss me off...fuck face, it worked...I got NO sleep that night. Have you ever been soooo irritated that you don't want anything to touch you? I fell asleep at 1:08 am exactly. Woke up at 1:38 pissed off because my pillows were touching me. So I hucked them across the room. Tried to sleep. Woke up at 2:08 because I kept hearing the phone conversation in my dreams, got pissed, and kicked the hell out of my blankets because they were touching me. Woke up again at 2:38...damn clothes...HOW DARE THEY TOUCH ME! Tore the hell out of them. 3:08...angry because I can't levitate, so I just cry...fucking matress...the nerve of it being there. It's so weird, how can I get so upset over some ass hole that I don't even know...I COULD give him the benefit of the doubt...and perhaps everything's cool...but I'm sick of being the doormat...I'll show him. Two can play this game.
Comments: Read 3 orAdd Your Own.

Friday, May 14th, 2004

Subject:Happy Birthday!!!!
Time:3:40 pm.
Mood: silly.
Happy Birthday To Martha! Happy Birthday To Martha! Happy Birthday Dear Maaaartha! Happy Birthday to Martha! Bite my ass, you chump. Ha, kidding. I love you, dollface!
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Tuesday, May 4th, 2004

Subject:Ok, I had to post this, it's kinda funny.
Time:3:17 pm.

What do you dream about?
Name/Nickname:
Age:
Zodiac Sign:
Fav. Color Combo:
Your dreams generally include: Forests and wildlife
Approximate number of monthly nightmares: 92
The worst monster you've seen in a dream:
Your dreams are usually in greys with splashes of color
Percentage of dreams involving sex - 100%
Will your dreams ever come true? (8) - Signs point to yes. - (8)
This QuickKwiz by cutelilangelx - Taken 42724 Times.
</a>
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Subject:Ohhh, I Stole This From Martha...*blush*
Time:11:52 am.
5 things you are wearing - Grey workout pants, Black T-shirt, Black Sports bra, Yellow little boy panties that have boxing gloves on them, and Porn star red polish on my toenails
5 things you can see - Ashtray full of cigarette butts, a "Miss Spider's Tea Party" sticker, a big yellow flashlight, matches, lubriderm lotion.
5 things you are doing right now - Listening to some Rasputina, thinking about all these groups of five, wanting my sunburn to go away, spacing out, typing *duh*.
5 things you ate in the last 24 hours - A big FAT green apple, a blackberry juice bar, a baby carrot, a baby carrot, a baby carrot.
5 things you did so far today - Ran 2 miles, danced around the kitchen, cleaned the kitchen, organized my new room, fed my mom's dog
5 things you can hear right now - A Quitter, birds chriping, the fan buzzing, keyboard clicking, Daria just burped
5 colors you can see - grey, dark grey, purple, black, yellow
5 thoughts in your head - If I only ate 300 calories a day, how long would it take me to get to 102 lbs? I really should do some yoga. Dude, my bangs are curling straight up...I look like the gerber baby. If I lost weight, would my melon-nose look bigger? Could you OD on caffeine pills?...That's gotta be a LOT of pills.
` Height: 5'0
` Eye color: Dark Hazel
` Nationality: er...lotsa stuff. Tons of different types of european and indian
` Hair color: Black with brown roots
` Parents names: Robin and Troy and Merlin *he's the biological dad...but I don't know if he counts...haven't seen him since I was 14*
` Are you straight, bi, gay?: straight
` Name something that people say you do really well: not a damn thing...thanks for rubbing it in, asshole. Well...I can think of one thing...heh..EW!
` What's your favorite cereal?: Lucky Charms and Frosted mini wheats
` What was the last compliment someone payed you?: Your hair looks great!
` One thing you like to do alone?: dance around like nobody's business.
` Last person who called you?: Marthie
` Last person you shared a drink with?: Brianne
` Do you like cold, warm or hot showers?: cold and warm, depending.
` Where are you ticklish?: my feet...holy shit, I can feel them tickle just by thinking about it.
` If you could sleep with 5 celebs @ different times (or at the same time if that's your thing) Orlando bloom, Jack White, Johnny Depp, Kurt Cobain if he were still alive, oh, and Sid Vicious, too.
What color underwear are you wearing right now?: Yellow with red
` What do you like on your pizza?: Sausage
` What was the last piece of mail you recieved?: eh, junk mail
` Are you currently in a relationship?: Oh yeah, like 6...right.
` Fave candy: skittles and starburst
` Last thing you had to drink?: berry flavored sparkling mineral water
` Last thing you ate: an apple
` Allergies: you
` You don't have a lot of: chapstick left in this tube...dammit.
` Which messenger services do you use?: AIM and MSN
` Do you like sunrises or sunsets the most?: sunsets
` Do you sleep more on your back, front, or sides?: er...sides, I think.
` Favorite gum: Orbit Bubblemint
` What is your favorite type of food?: Chinese
` Do you have anything pierced?: Nope
` What was your favorite toy as a child?: Superstar Barbie!!
` Do you keep your underwear and socks in the same drawer?: Yeah
` Do you like ketchup on or beside your fries?: Beside
` Do you have a job?: Not currently, unfortunately
` What do you do?: I clean my marmie's house all day.
` Who is the hottest girl/guy at your school/work?:
` Drinks or shots?: Drinks
` How much money do you currently have in your wallet: Prolly 5 bucks in quarters
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Subject:Holy Shit, I Did it!!!
Time:11:32 am.
Mood: accomplished.
I'm so happy for me. I think I've managed to finish crying my river. I've built my bridge, and I'm almost over it! Yay me! So yeah, the deal with The Famous Him is pretty much over. I've picked and prodded and scrutinized each and every single, minute, little detail. I was cleaning my room (I have a room now) and I was just sitting there thinking of everything. First of all, he's a dick and it's always about him. I think that should cover it. Oh yeah, and his nose is on sideways. I really shouldn't talk. I have a bump in my nose the size of a melon, but so what? This isn't about me! I'm sooooo used, but fuuuuuuuck him! I'm almost there, now when I can stop hating him, and just not care, I'll be fabulous. Ohhh, Martha!!! Thank you, darling, for the icon. LOVE IT!
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Wednesday, April 28th, 2004

Subject:Blow my Brains OUT!
Time:7:05 pm.
Mood: depressed.
Ok, so, I went to go pick up my mail, and I notice my truck was veering a WHOLE helluva lot to the right, like if I let go of the wheel, my truck would do a right handed U-turn. I brought my doggie with me, just so she could have fun sticking her head out of the window. I pulled over into this parking lot to see what was up, and one of my tires is COMPLETELY flat. I was ohhh so irked. Then I use the family calling card to get a hold of my sister to see if she could get a hold of anybody who could help me...NO luck. She used up all the minutes calling some cat who lives outta town. So basically I'm stranded for three hours...at least. My poor baby dog didn't even have any water! How sad is that? So, I'm chilling out, and my sister's ex, Andrew comes by and changes my tire. My sister, Brianne, was talking to him on his cell, and he handed it to me. She's hysterically bawling her eyes out. Here's our dialog:
Brianne: Daria, you gotta promise not to tell mom. PROMISE!!
Daria: Babe, I don't want to get involved with any more of your trouble. It makes me feel dirty, and guilty, you know how I hate that.
Brianne: NOOOO, it's not like that this time. I got into a wreck. Please, don't tell mom, I don't want her to be mad at me.
Daria: HOLY SHIT! Are you ok? Are you hurt? Did anybody else get hurt? Who did it?
Brianne: I just hit my head, and got some glass in my leg. Should I tell mom? I don't want to get in trouble.
Daria: Darling, I don't know what to do, or tell you. I should go before I use up Andrew's minutes.

THEN Andrew tells me how much worse it was. OH my GOD, it's a miracle she's alive. Yeah, anyways, details later, perhaps.
On a lighter note, I only ate about 500 calories, ran 2 miles and did some cheesy ass step aerobics.
~*Daria*~
Comments: Read 4 orAdd Your Own.

Sunday, April 18th, 2004

Subject:A Small Intro
Time:10:36 am.
Mood: indescribable.
Hello. My name is Daria. I'm really nobody interesting. I'm 21 years old. I recently moved back home, and that's nothing but drama. This is mostly a place to just get things off of my chest, considering that I don't really like to talk things out. Talking gets me into nothing but trouble. I get frustrated and my words come out allllll wrong. Mostly I don't make sense and it pisses a lot of people off. Ok, well. I guess that's me. For now anyways.
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

LiveJournal for ethereal_kisses.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 17 entries.